?

Log in

So yea this is my life.. [entries|friends|calendar]
Ashley

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[1 comment|comment please]

[02 Jan 2005|05:50pm]

hey guys.. i got sick of my old username so i made a new one..

http://www.livejournal.com/~_mrs_sumpter_

[2 comments|comment please]

happy new year i guess.. [01 Jan 2005|06:30pm]
[ mood | sick ]

so yea today was alright.. hung out with dani and ashley for a while.. then they went home and i watched some of the phil of the future marathon.. then my grandma & grandpa came over for a while.. then carl came over.. then we went out to eat at some place.. then we came home and i felt sick so yea i just watched the phil of the future marathon and thats all im going to be doing until midnight :-)


ThE eNd!!

[1 comment|comment please]

HAPPY NEW YEAR! [01 Jan 2005|01:41am]
[ mood | high ]

so yea today was New Year's eve.. i woke up and got ready and crap.. then i picked up ashley.. then we went to the mall which was HILLARIOUSS.. ohhh mann.. we bought these socks and we wore them (no shoes).. and oh man they were cool.. they were like fuzzy and they were all striped.. and yea they were cool.. so thenn we bought shorts and a tank top and crap and put them on.. buttt my dad saw us wearing this and said he would not be seen with me like that cuz i was an embarassment or something like that so yea we had to change.... thenn we went to some restaurant and there was this EXTREMELY HOT KID!!!!!! ohh man he was a hott-E!!!! with a capitol E!!!!.. sooo yea then we came home and dani came over and we partied it up a bit and took some pictures of dani's butt.. then we went to some crappy restaurant with crappy waiters and yea thats about it!

 

New Year's Photos!Collapse )

[comment please]

[30 Dec 2004|06:37pm]
[ mood | curious ]

lalalalalalalalala



x3

[comment please]

[27 Dec 2004|07:23pm]
[ mood | blah ]

so today was alright..

woke up and did nothing..

played sims 2 for a while..

made myself mac & cheese..

took a shower..

then dani came over..

we watched a movie and stuff..

had some fries for dinner..

played air hockey with my bro..

watched some tv..

and thats it..

[comment please]

[26 Dec 2004|08:46pm]
[ mood | sick ]

being sick sucks.

[comment please]

MuRrY cHrIsTmAs! [26 Dec 2004|05:57pm]
[ mood | bored ]

ok so i updated yesterday but it got messed up so i will update now for yesterday.. uhh yeaaa...

yesterday was christmas! :).. so yea i woke up and opened presentsss.. i got lotssssss of cool stuff.. uhh yea then i had to get ready and stuff then my family came overr.. then i went to kris's house to sleep over but i got sick and i had to come home at like 11:30!.. so yea nothing really exciting..

 

 

cLiCk fOr sOmE x*mAs PhOtOsCollapse )

[comment please]

merry x*mas eve.. yea rightt [24 Dec 2004|07:39pm]
[ mood | sleepy ]

so today basically sucked.. i woke up with a 101.7 fever and i had the worst head-ache/throat-ache/stomach-ache in the worlddd.. so yea the whole day i just layed around doing nothing.. my mom said a shower would make me feel better so i took a shower and i ended up throwing up.. so that didnt work.. and then my dad told me my sister and brother were coming over.. they gave me presents though :).. i got this really freaken awesome pillow and it feels like there are microscopic beads in it or something and its just soooo squishy and i love ittttt and they gave me a cool pocket book thingy.. so yea my dad took them out to eat and i just slept while they were gone.. then they came back and i talked to them for a bit.. and now every1 is at some christmas eve party which i wanna b at right now but no0o0o0o i just haddd to get sick on x*mas eve >:O.. MY LIFE SUCKS!!

 

 

x*mas is tomorrow.. hopefully i'll feel better by then...

[comment please]

bang bang bang :O [23 Dec 2004|08:15pm]
[ mood | sick ]

so today was alright..

FACS- we ate cookies and drank hot chocolate and told x*mas stories :)

SS- we watched a movie

Lab- i finished up the lab and yea

Math- we did worksheets.. gay gay gay

English- we did some sheet thing which was really weirddd

Lunch- hahahahah HILLARIOUSSSS.. jess got jenn these bears for christmas.. and ohhh mann those bears were horneyyy ahahah

Gym- we played dodgeball again.. fun fun

Earth Science- corrected my test and sung songs.. ahah tori "i better get out of here before he bang-bangs me!!".. i swareeee i didnt mean it like that!!! O:-)

Spanish- we played bingo.. wow it was gay.. she ran out of candy so i got a granola bar.. uhh yea..

sooo then my mom picked me up from school and brought me to Hair Razors so i could meet Dani there.. she got her hair cut then we went to the bank and some kid kept checkin us out and then i realized he was my neighbor!!! ohhh man that was funny!!.. so yea then we got our nails done.. i got my tips taken off :).. and yea then i came home and was sooooo sick it wasnt funnyyy.. but my parents still made me go out to eat with them.. i had a salad and im about to throw it up i think.. so yea im just gonna go lay down now.. adios mi amigos!

[1 comment|comment please]

pretty good day... [22 Dec 2004|07:49pm]
[ mood | bouncy ]

so today was pretty good..

FACS- i had lessons so yea..

SS- watched a movie

Band- study hall!! whoo hoo!!

Math- we did worksheets.. what else is new

English- worked on our poetry books.. i finished mine so i just sat there the whole timee :-P

Lunch- normal.. jenn gave me my x*mas gift :).. its a mug with all the disney characters on it.. its really coooool 8-)

Study Hall- just talked the whole time..

Earth Science- we took the testtt.. yea

Spanish- library.. burn.. yea

so then me and brianne went back to earth science to get the grades of our test!!! i got a 92.7!!! and i thought i was gonna fail!! :-P

so yea thennn i came home and had NO HOMEWORK!! WHOOOO HOOOOO!!.. haha.. so yea then dani came over!.. she gave me my x*mas present.. its so totally awesomeeee.. she got me socks.. and a H&M giftcard.. and a lollipop.. and (my favorite thing of all) AN ORLANDO BLOOM CALENDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.. so yea thanks dani i will love you forever and ever :-P

so then i had to eat dinner and get ready.. then i went to dance.. then i came home and took a shower and then realized that i didnt even come close to finishing the lab so i had to do that and yea thats my day!

 

CHRISTMAS :: 2 FREAKIN DAYS!!!!!!!!!!

[comment please]

good day.. [21 Dec 2004|07:52pm]
[ mood | anxious ]

so today was pretty good.. i had to wake up at 5:30.. then i got ready.. then i picked up shannon at like 6:45.. then we went to school early to help set up for the restauranttt.. so yea then school started :P...

FACS- funnest period of the day!! we had the restaurant and wow it was just so fun!!.. haha yeaaa

SS- we finished the test up.. then we had to go to that gay assembly

Lab- well i didnt have lab today cuz of that gay assembly

Math- we did some crap on the board and then we were supposed to do a worksheet but we just talked :P

English- i finished my poetry book!  it looks so freakin awesomeeee!!!!! :)

Lunch- funny.. i gave Jenn her x*mas present and i think she liked it.. she will get a lot of use out of it ;)

Gym- i went late cuz i lost my Review Book and i needed it cuz my h.w was in it!!! so yea i was running around the school like a retard trying to find it :P.. so yea then we played "dead man dodgeball" or something like that.. it was hillarious cuz Franklin was the dead man and he would hind behind me and like when some1 threw a ball at him he would like pull on my sweatshirt so i wouldnt move :P.. so yea i ended up getting out a lot

Earth Science- we went ovr our Review Book ?s and went ovr whats gonna b on the test *yea im sooo gonna fail it...*

Spanish- wow.. burn.. yea

so then i came home and did my math h.w and then i went on the computer and stuff.. then i went to dance.. then i came home and had pizza.. then took a shower.. and yea thats about it!

 

CHRISTMAS IS COMING!!! WHOOOOO HOOOOOO!!!!!!!

[comment please]

[20 Dec 2004|07:59pm]
[ mood | cold ]

so today was alright.. there was a 2 hour delay so i got to sleep till 8:00 :D.. so yea then i got ready and had to go to school..

FACS- funish.. we did like nothing.. i talked to shannon the whole time :P

SS- DBQ test.. eh..

(no 3rd or 4th period)

English- we worked on our poetry books..

Lunch- kinda quiet without jenn there :P.. but it was good i guess

Study Hall- SUCKED.. jenn and jess werent there.. so it was just me.. oh joy...

Earth Science- we did sheets i think..

Spanish- quiz.. eazy as pieee :)

so yea then i came home and did my E.S. homework.. and yea then i did like nothing.. then i had dinner.. then i took a shower and all that good stuff.. and yea thats about it...

[1 comment|comment please]

Promotionnn [20 Dec 2004|03:46pm]
[ mood | accomplished ]


Join cuties__

...because i said so :)

[comment please]

fantabulous day! [19 Dec 2004|06:00pm]
[ mood | happy ]

ok so today was greatt.. i woke up and went out to breakfast with mi padre.. then i came home and finished up my english poems.. then i wrapped my mom's christmas presents.. then i baked cookies! :D.. then dani came over and we went to the zoo!!!.. lol.. so yea when she went home i had dinner and took a shower.. and now im about to go dry/straighten my hair.. whoot whoot

 

 

Photographsss!Collapse )

[1 comment|comment please]

boredom.. [18 Dec 2004|07:46pm]
[ mood | calm ]

ok so yea today was boring..

i woke up and my mom forced me to do my h.w.. so it took me like 1 1/2 hours to freaken to my english poetry book pages and i forgot my book at school so i basically guessed how big to make them so yea i just hope they come out right.. so yea then i worked on my ss project some more.. then i did my math homework.. so yea i got done with all that at like 12:00ish.. so yea then i had to make christmas cards for my family and crap.. thenn i made myself soup.. but after i made it i decided i wasnt that hungry.. so i just picked out all the potatoes in the soup and ate those :P.. then i did like absolutely nothing the whole day.. then at like 4:30 my mom told me we were going out to dinner at 5:30 and i was like uhh do i have time to take a shower and do my hairr??.. and she was like "NO! YOUR BROTHER IS IN THE SHOWER blahh blahh blahhh".. so i didnt even get to take a freaken shower before i left.. so yea then i went out to dinner.. then we went aimlessly driving around my neighborhood looking at the Christmas decorations which was fun :P.. then i came home and took a shower and crapp.. and thats about itt..

 

by the way.. i tried to fix my layout today.. does it look alright?.. comment pleaseee

[2 comments|comment please]

eh.. [17 Dec 2004|07:46pm]
[ mood | drained ]

so today was.. eh.. alright i guess..

  • FACS- we got ready for our restaurant.. i helped make the wall and stuff.. i ended up stapling my finger.. yea
  • SS- major test.. i knew everything though.. so i hopefully did good
  • Lab- we worked on the lab and stuff..
  • Math- quiz.. EZ as piee 8-)
  • English- we had DEAR.. i had to fill out a review form and crap.. yea
  • Lunch- i dont remember.. it was probably hillarious as always though..
  • Gym- we played Mat Ball.. it was fun i guess..
  • Earth Science- we had to finish sheetss..
  • Spanish- ugh.. burn..

So yea then i came home and i had the hugest headache everr.. so i layed down for a while.. then i went on the computer and crap.. then i took a shower.. i wasnt that hungry so for dinner i just had some Mac & Cheese (the scooby doo kind :D).. then i worked on my social studies quilt square thing.. and i found out something very interesting.. I'M JEWISH! :O.. so yea then i finished that and thats about it..

 

..(i have no life)..

[1 comment|comment please]

alright day.. [16 Dec 2004|08:25pm]
[ mood | bored ]

so today was ok i guess.. i woke up and got ready as always.. then i went to school..

FACS- we talked about the restaurant and stuff.. im assistant waitress.. oh yea :P

SS- we reviewed for our test tomorrow..

Band- band actually didnt seem that bad today.. i dont really know why.. but i didnt want to kill myself as much as i usually want to :P

Math- went over last nite's h.w and did a sheet

English- more ELA crapp

Lunch- funny as always

Study Hall- alright i guess.. i just talked to ppl the whole time :P

Earth Science- we did a sheet and stuff.. (by the way.. i cant go to his house tomorrow.. sorry guys!)

Spanish- lol spanish was hillarious today.. at 1:45 evry1 in my class started coughing and kept dropping their pens and stuff and we really were pissin ms.andretta off and wow it was funny...


so yea then i came home and did my homework.. then i had to read like my whole book for tomorrow.. then i studied my brains out for the social studies test tomorrow.. then i ate dinner and took a shower.. then i studied some more.. and now im watchin the apprentice!.. whoot whoot

[1 comment|comment please]

good day.. [15 Dec 2004|08:25pm]
[ mood | sleepy ]

i didnt update yesterday but screw it :P..


so yea todayy i woke up and got ready.. then school..

FACS- computer lab.. BoRiNgG
SS- funny.. we did like nothing..
Lab- eh.. alright i guess.. is any1 going to his house on friday?? comment if you areeee!!!
Math- boringgg
English- more ELA crap.. ugh
Lunch- funny i guess.. i dont really remember :P
Gym- we played "mat ball" or something.. it was funny.. and even funnier when jenns shoe flew off and she fell.. lol
E/S- uhh we went ovr the ?s in our review book then did sheets
Spanish- we learned new vocab.. oh joy
then i went to the bus.. me and heather had a very interesting conversation.. it went a little something like this:

"ABCDEFG!!"
"hijklmnop.."
"qrstuv???"
"wxyz."

lol.. good times heather :P

so yea then i came home and did my h.w.. then got ready.. then went to dance.. then came home and took a shower nd stuff.. and thats about ittt

[comment please]

whooopsss [13 Dec 2004|08:03pm]
[ mood | cold ]

ok so i forgot to update yesterday so yea.. i woke up.. and went shopping all day.. i bought some more x*mas gifts for my frendz and i bought some stuff for my mom nd dad.. then i bought some clothes.. i got 2 shirts and jeans from forever 21.. and i got a happy bunny shirt from sears? i dont remember where i got it but yea.. then we went to some italian place.. i wasnt hungry so i got mozzerella sticks and only ate one.. then i came home and took a shower and stuff.. and yea thats about itt

 

so todayy.. i woke up and got ready and stuff.. then i went to school...

1- FACS- we were in the computer lab.. BORINGGG

2- S.S.- we watched part of the titanic.. then we went over nativists and stuff

3- lab- we worked on the lab :P.. me and carol FINALLY figured out how to label the scalee!! whoo hoooo!!

4- math- burn

5/6- english- boring.. we went over ELA crap

7- lunch- hillarious.. WALL STORIESSS.. ahahah

8/9- gym- we played "baskickball".. wow that was gay.. but it was funish i guess

10/11- earth science- uhh i dont remember

12- spanish- quiz.. easy as piee 8)

so yea then after school we went shoppin at the mall for the spirit of giving thing.. brianne and jenn were in my group.. it was pretty fun.. except for one thing.. FREAKIN MISS ANDRETTA WAS OUR CHAPERONEEEE >:O!!!!.. well then i came home and did all my h.w.. the enddd

[comment please]

good day.. [11 Dec 2004|08:22pm]
[ mood | indescribable ]

so today was good.. caits mom picked us up at 9:15.. then we went to the mall.. we went to build a bear and i made a frog!!.. i love it! :D.. so yea then we went to a few other places.. then they dropped me off.. then i made myself soup.. then i had to do my math h.w. and my s.s. project.. then i did nothing for a while.. then i went to dani's house.. we wrapped all her x*mas presents :P.. so yea i came home and had a slice of pizza.. then i took a shower nd stuff.. and yea thats about itt

 

can any1 fix my layout for me?? mine is really gayyyy...

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]